Dag 9 Thuis in bed

25 juni 2015 - Batam, Indonesië

Hi Allen

Helaas heeft de amoebe dysentrie mij waarschijnlijk ook te pakken. Heel de dag met koorts op bed en regelmatig mn beste vriend de wc pot bezoeken.

Wat een K timing. Het kan door van alles komen, sla of groenten die met kraanwater zijn gewassen , een omgespoeld bierglas....je gaiat t niet tegen deze tropische ziekte, morgen ga ik me laten onderzoeken in het Ziekenhuis, als je er niks tegen doet kan het een niet zo'n mooi verhaal worden n.l.

Helaas dus geen verhaal voor jullie, morgen weer dan gaat t over de ziekenhuizen in indonesie, ook leuk :-(

Selamat Diareaa

1. Frank en Rita:
    25 juni 2015
    Klote mannen!! Snel beter worden dan maar. En gewoon blijven schrijven. Anders jok je maar iets leuks voor ons. Beterschap. XXX
  2. Nicolette Elenbaas:
    25 juni 2015
    Hoi Colin, dat is balen!!! Hopelijk ben je snel weer opgeknapt. We genieten wel van je verhalen hoor. Beterschap!
  3. Jell:
    25 juni 2015
    Nou buiten t feit dat jullie morgen niet de mooie borobudur kunnen gaan bekijken is dit natuurlijk wel heel shit !
    Hopelijk kunnen ze je morgen helpen met n !
    En jullie kunnen op ziekenbezoek bij Gert!
    Hoop dat jullie vannacht wel kunnen slapen !
    tidur dengan baik dan sehat lagi besok !
    (Slaap lekker en morgen gezond weer o!)
  4. Kees & Susan:
    26 juni 2015
    Niet geboft Colin. De "Power shits" zijn vreselijk. Susan en ik zijn 30 dagen in Indonesië wezen rond scharrelen en geen diarree opgelopen. Wel geluk gehad natuurlijk. Beterschap jongen.
  5. Muriel:
    26 juni 2015
    Wat een mooi avontuur. Op de WC pot na dan. Kreeg gelijk een deja vu, op onze reis door zowel Sri Lanka als Thailand dit ook meegemaakt. Ik zal je de details besparen. Beterschap.
  6. Project TonColin's:
    26 juni 2015
    Thanx, leuk dat je me volgt. T gaat gelukkig weer beter, wel aan de antibiotica. Hoop dat het met jou ook wat beter gaat.

xx